Volwassenheidsscan
Deze scan is voor organisaties die de mate van volwassenheid van hun dienstverlenings- en kanaalaanpak willen weten. Vul de vragenlijst in om de klantinteractie te kunnen verbeteren met een klantgerichte omnichannel-strategie.
Het invullen van deze vragenlijst is een uitstekende manier om te beginnen, omdat de resultaten inzicht geven in de situatie in je organisatie. Het is ook een stimulans om te inventariseren wat er al is aan documentatie omtrent het verbeteren van de klantinteracties binnen de dienstverlening van de organisatie. En om verschillen in zienswijzen op de huidige stand van zaken te ontdekken, te bespreken en tot één gezamenlijk plan te komen.
Mogelijk zijn er ideeën voor de inzet van nieuwe technologieën of kanalen zoals videobellen, MijnOmgeving, chatbot, etc. Misschien zijn er verbeteringen te maken in de interactie met klanten voor de ondernemersdienstverlening. Of er is behoefte aan een 0-meting van de klantinteractie in de huidige dienstverlening aan burgers.
De enquête kan alleen worden ingevuld, maar nog beter door een multidisciplinair team van collega’s die betrokken zijn bij het verbeteren van klantinteracties met burgers en ondernemers. Bepaal wel eerst het onderwerp.